فرماندار کازرون در این رابطه گفت: بعد از نماز جمعه امروز کازرون امام جمعه این شهرستان مورد سوء قصد قرار گرفت.محمد علی بخرد گفت: بعد از نماز جمعه امروز کازرون امام جمعه این شهرستان حجت الاسلام و المسلمین محمد صباحی مورد سو قصد قرار گرفت.
وی با بیان اینکه فردی پس نماز جمعه به امام جمعه شلیک کرد، ادامه داد: فرد ضارب بلافاصله خودکشی کرد.فرماندار کازرون تصریح کرد: ابعاد این حادثه در دست بررسی بوده و نتایج متعاقباً اعلام میشود.بر اساس این گزارش فردی ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه به سمت حجت الاسلام و المسلمین محمد صباحی امام جمعه کازرون تیراندازی کرد.هنوز انگیزه فرد ضارب از این اقدام تروریستی مشخص نشده است.
